Team Danmark tilfredshedsundersøgelse

Foto: Das Buro for Danmarks Idrætsforbund og Team Danmark

Kamilla Rytter Juhl. Foto: Das Büro for Danmarks Idrætsforbund og Team Danmark.

Idan og Mind the Customer (MTC) fortsætter med at gennemføre årlige målinger af Team Danmarks serviceydelser blandt atleter, trænere og sportschefer. Det sker frem mod OL i 2020.

Idan og MTC har allerede målt tilfredshedsniveauet i den olympiske periode frem mod OL i Rio i 2016.

De årlige tilfredshedsundersøgelser har bl.a. til formål at måle på en række af de særlige indsatsområder, Team Danmark har i den nuværende olympiske periode.

Det skal ske med henblik på eventuelle justeringer af indsatsen. 

Tilfredshedsmålingerne bygger på internetbaserede spørgeskemaer blandt atleter samt fokusgruppe- og individuelle interviews med trænere og sportschefer, og metoden gør det muligt at måle udviklingen på centrale områder over tid. 

De første målinger er gennemført i perioden 2013 til 2016. De nye målinger foretages i 2017, 2018, 2019 og 2020.

Yderligere information

 
 
Projektleder: Analyse- og forskningsleder Rasmus K. Storm
+45 2921 0974, rasmus.storm@idan.dk

 

Anvendelse af cookies

www.idan.dk benytter cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies, klik her.