Danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud

Af Trygve Laub Asserhøj, Januar 2017

Notat, der beskriver danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud med udgangspunkt i undersøgelsen af danskernes motions- og sportsvaner foretaget af Idrættens Analyseinstitut i begyndelsen af 2016.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud 
Beskrivelse:
Notat, der beskriver danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud med udgangspunkt i undersøgelsen af danskernes motions- og sportsvaner foretaget af Idrættens Analyseinstitut i begyndelsen af 2016. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2017 
Udgivelsesmåned:
januar 
Udgiver:
Idrættens Analyseinstitut
Sprog:
Dansk
Antal sider:
20
ISBN-nr.:
978-87-92120-69-7 (elektronisk)
Emner:
Idrætskultur, Idrætspolitik generelt, Sundhed, Foreningsliv og frivillighed
Stikord:
fitness, kommerciel, motion, privat, idrætsvaner, fitnessvaner 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

www.idan.dk benytter cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies, klik her.