Idræt og sport i den danske oplevelsesøkonomi - mellem forening og forretning

Af Rasmus Klarskov Storm, Henrik Brandt, Juni 2008

Bog produceret Idan for Imagine.. ved CBS, der sætter fokus på idræt og sport som vækstgenerator i oplevelsesøkonomien og indkredser sektorens økonomiske volumen, rammevilkår og organisering.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
Idræt og sport i den danske oplevelsesøkonomi - mellem forening og forretning 
Beskrivelse:
Bog produceret Idan for Imagine.. ved CBS, der sætter fokus på idræt og sport som vækstgenerator i oplevelsesøkonomien og indkredser sektorens økonomiske volumen, rammevilkår og organisering. 
Publikationstype:
Idans analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2008 
Udgivelsesmåned:
juni 
Udgiver:
Forlaget Samfundslitteratur samt Imagine..
Rekvirent:
Imagine..
Sprog:
Dansk
Antal sider:
449
ISBN-nr.:
978-87-7071-003-9
Emner:
Eliteidræt, Idrætspolitik generelt, Sportsøkonomi, Idrætsfaciliteter, Events, Motionsidræt, Idrætskultur, Medier og marketing
Stikord:
Oplevelsesøkonomi, idræt, sport, foreningsliv, foreninger, klubber, økonomi, kommercialisering, kommercialisme, professionalisering, organisering, vækst, event, fitness, medier 
Noter:
Produceret af Idan for Imagine.. ved CBS.
Dokumenter:

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.