Idan Artikel 11.04.2012

Seminar om markedsføring af spil

Med udsigt til en række store sportsbegivenheder over sommeren 2012 indbyder den nye brancheforening Dansk Onlinespil til seminar om markedsføring af spil.

Skrevet af: Ditte Toft

Danmark har i forbindelse med liberaliseringen af spillelovgivningen med virkning fra januar i år fået en ny brancheforening for de kommercielle spiludbydere. Den 25. april afholder brancheforeningen Dansk Onlinespil/Danish Online Gaming Association (DOGA) et offentligt seminar om markedsføring af spil. En række oplægsholdere tilknyttet forskellige medieplatforme fortæller om deres specifikke medieplatform og giver samtidig deres bud på mulighederne for at brande og markedsføre spilprodukter. De foreløbige oplægsholdere er:

  • Morten Svendsen, Team Manager, TV2
  • Kristian Djurhuus, Industry Manager, Google DK
  • Thomas Klærke, CEO og partner, SponsorPeople

Seminaret finder sted hos Horten Advokatfirma, Philip Heymans Allé 7, 2900 Hellerup. Deltagelse i seminaret er gratis, men tilmelding er nødvendig.